Z'ANDvillas
Join our team

Join our team

 

Ruiterplaat Vakanties B.V. en Z’ANDvillas B.V. verhuren vakantiewoningen, appartementen en luxe vakantievilla’s op 5***** niveau aan de Zeeuwse kust. We geloven dat kwaliteit, authenticiteit en een persoonlijke service de sleutelelementen vormen van een fijn verblijf.  

 

Housekeeper

We zijn op zoek naar een enthousiaste en secure medewerker housekeeping die er voor zorgt dat de accommodatie pico bello is schoongemaakt en op tijd klaar staat zodat onze gasten van hun welverdiende vakantie kunnen gaan genieten. Je werkt vanuit ons kantoor in Kamperland en/of op park De Groote Duynen net buiten Kamperland. 

Jij zorgt voor een zorgeloze start van het luxe verblijf van onze gasten. De vakantie begint zodra ze binnenstappen in een heerlijk schone vakantievilla! Ben je een aanpakker en hou je ervan om alles tip top in orde te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Wat ga je doen?
In afwisselende teams van fijne collega’s ben je verantwoordelijk voor de schoonmaak van luxe vakantiehuizen van Ruiterplaat Vakanties en ons luxe label Z’ANDvillas. De vakantiehuizen liggen op het park De Groote Duynen en andere parken rondom Kamperland. Je start je werkdag tussen 8.30 en 9.30 uur (werktijden zijn bespreekbaar) met een korte instructie om vervolgens aan de slag te gaan. Je zorgt ervoor dat de vakantievilla’s weer piekfijn in orde zijn voor de volgende gasten. Je werkdag eindigt meestal rond 15.00 uur. 
 

Wat breng jij?
Je houdt van schoonmaken en je hebt bij voorkeur enige ervaring. Je hebt een positieve en flexibele instelling en je bent gastgericht. Je kunt zelfstandig werken, maar je vindt het ook prettig om met collega’s samen te werken. Je bent voornamelijk inzetbaar op maandag en vrijdag en in de zomermaanden eventueel ook op zaterdag. Andere dagen zijn in overleg. Je beschikt bij voorkeur over eigen vervoer, maar dit is niet noodzakelijk. 
 

Wat bieden wij?

Bovengemiddeld marktconform salaris behorende bij de CAO recreatie;
•    Werktijden in overleg tussen 8 en 16 uur; 
•    Goede reiskosten vergoeding;
•    Elke zondag vrij;
•    Werken in een team met gemotiveerde, gezellige en behulpzame collega's;
•    Een levendige werkomgeving, waarbinnen altijd iets te doen is;
•    Een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar doorgroeikansen liggen; 
•    We vergeten je niet met je verjaardag en organiseren een leuk personeelsuitje;
 

Word jij mijn nieuwe collega?
“Ik werk sinds 2016 bij Ruiterplaat Vakanties. Het leuke van mijn werk is dat we in gezellige teams werken. Samen zorgen we ervoor dat we de vakantiewoningen op verschillende parken rondom Kamperland, weer pico bello schoonmaken voor de nieuwe gasten. Het werk is afwisselend en altijd uitdagend! Wie weet tot binnenkort!” Mappy

Interesse?
Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar jstoffels@ruiterplaat.nl.
 

Teamleider/Controleur Housekeeping

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en secure Teamleider/controleur die er voor zorgt dat de accommodatie pico bello is schoongemaakt en op tijd klaar staat zodat onze gasten van hun welverdiende vakantie kunnen gaan genieten. Je werkt vanuit ons kantoor in Kamperland en/of op park De Groote Duynen net buiten Kamperland.

Wat ga je doen?

Aansturen van verschillende teams medewerkers die de villas schoonmaken. Dit doe je onder toezicht van de Manager Housekeeping. Verder heb je nog een aantal collega teamleiders. Tevens komt het voor dat jezelf schoonmaakwerkzaamheden verricht als het nodig is en in de laagseizoensperiode.

Dit doe je door:

  • te coachen en motiveren;
  • het bewaken en controleren van de schoonmaakwerkzaamheden en methodiek;
  • zorg te dragen voor de controle van de inventaris van de villas en voor reparatie, vervanging en aanvulling;
  • zorg te dragen voor een optimale gastbenadering;
  • zorg te dragen voor de controle en opslag van het linnen en badgoed;
  • zorg te dragen voor ordelijke werkruimtes en materialen;
  • mee te werken waar nodig.

Wie zoeken wij?

De Teamleider Schoonmaak is een people manager. Je staat tussen jouw mensen, werkt waar nodig mee, maar weet ze ook duidelijk aan te spreken op de kwaliteit en tempo van hun werk. Je hebt een gevoel voor netheid en service en stelt als zodanig een uitvoerend voorbeeld voor het team. 

Competenties:

Goede communicatieve vaardigheden, flexibel, hulpvaardig, gast- en kwaliteitsgericht, efficiënte en effectieve werkmethode , representatief en stressbestendig.

Jij;

  • hebt ervaring in een leidinggevende functie en in de schoonmaak;
  • bent beschikbaar voor 20 tot 30 uur in de week
  • hebt kennis van Microsoft Word en Excel
  • kan je zowel in woord als geschrift uitdrukken in het Nederlands
  • hebt affiniteit met de hotel en/of recreatiebranche;

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een boven gemiddeld marktconform salaris behorend bij de CAO recreatie;
  • Uren vallen tussen 8 en 17 en zijn in overleg af te stemmen;
  • Goede reiskosten vergoeding;
  • Elke zondag vrij;
  • Werken in een team met gemotiveerde, gezellige en behulpzame collega's;
  • Een levendige werkomgeving, waarbinnen altijd iets te doen is;
  • Een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar doorgroeikansen liggen;
  • We vergeten je niet met je verjaardag en organiseren een leuk personeelsuitje;

Interesse?

Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar jstoffels@ruiterplaat.nl.

Assistent Housekeeping Manager

We zijn op zoek naar een enthousiaste en secure Assistent Manager Housekeeping die er voor zorgt dat de accommodatie pico bello is schoongemaakt en op tijd klaar staat zodat onze gasten van hun welverdiende vakantie kunnen gaan genieten. Je werkt vanuit ons kantoor in Kamperland en/of op park De Groote Duynen net buiten Kamperland.

Wat ga je doen?

Aansturen van een team controleurs die de schoonmaak medewerkers aansturen. Dit doe je onder toezicht van de Manager Housekeeping.

Je bent medeverantwoordelijk voor en dit doe je door:

  • te coachen en motiveren;
  • het bewaken en controleren van de schoonmaakwerkzaamheden en methodiek;
  • het maken van de schoonmaakplanning;
  • zorg te dragen voor de controle van de inventaris van de villas en voor reparatie, vervanging en aanvulling;
  • te zorgen voor een optimale gastbenadering;
  • controle en opslag van het linnen en badgoed;
  • het ordelijke houden van werkruimtes;
  • het bestellen van schoonmaakmiddelen en materialen;
  • controle op orde en netheid van transport en vervoermiddelen;

Wie zoeken wij?

De Assistent Housekeeping Manager is een people manager. Je staat tussen jouw mensen, houd het overzicht en neemt de juiste beslissingen om voortgang van de werkzaamheden te waarborgen. Je stuurt ze in hun gedrag en weet ze ook duidelijk aan te spreken op de kwaliteit en tempo van hun werk. Je hebt een gevoel voor netheid en service en stelt als zodanig een uitvoerend voorbeeld voor het team. 

Competenties:

Goede communicatieve vaardigheden, flexibel, , verantwoordelijk, hulpvaardig, gast- en kwaliteitsgericht, efficiënte en effectieve werkmethode , representatief, stressbestendig, oplossingsgericht, ontwikkelingsgericht.

Jij;

  • hebt ervaring in een leidinggevende functie en in de schoonmaak;
  • bent beschikbaar voor minimaal 32 uur in de week
  • hebt kennis van Microsoft Word en Excel
  • kan je zowel in woord als geschrift uitdrukken in het Nederlands
  • hebt affiniteit met schoonmaak in de hotel- en/of recreatiebranche;

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een boven gemiddeld marktconform salaris behorend bij de CAO recreatie;
  • Uren vallen tussen 8 en 17 en zijn in overleg af te stemmen;
  • Goede reiskosten vergoeding;
  • Elke zondag vrij;
  • Werken in een team met gemotiveerde, gezellige en behulpzame collega's;
  • Een levendige werkomgeving, waarbinnen altijd iets te doen is;
  • Een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar doorgroeikansen liggen;
  • We vergeten je niet met je verjaardag en organiseren een leuk personeelsuitje;

Interesse?

Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar jstoffels@ruiterplaat.nl.

Specialist Marketing & Communicatie

Wij zijn een groeiende organisatie en op zoek naar een creatieve marketing specialist die onze doelgroepen weet te raken met de juiste content. De functie is beschikbaar voor 24 uur per week. Wil jij graag je passie en ervaring voor het (digital) marketing vak verder bij ons uitbouwen? Solliciteer dan direct op deze toffe baan in een dynamische werkomgeving.

Wat ga je doen?

Jij zorgt dat alle online en offline uitingen in lijn liggen met de opgestelde marketingdoelen. Je zet je creativiteit in om de beste content te leveren, je hebt dus oog voor trends en bent een conceptmatige denker.

Verder is het jouw doel om de (online) marketing naar een hoger niveau te tillen en dit doe je niet alleen. Ondanks jouw zelfstandige functie, werk je samen met je marketing manager.

Welke taken behoren tot je dagelijkse werkzaamheden?

  • Het bewaken van de kwaliteit en de consistente merkuitstraling;
  • Monitoren en analyseren van het succes van marketingcampagnes (offline en online)
  • Optimaliseren en bijhouden van de websites (SEO)
  • Het schrijven van commerciële teksten voor onze websites, social media kanalen en nieuwsbrieven Het onderhouden van de social media kanalen en volgen van de laatste trends (Facebook, Instagram, Linkedin en Pinterest);
  • Opstellen en bijhouden van marketingkalenders;
  • Het beheren van de drukwerkvoorraad en het vormgeven van drukwerk.
  • Het onderzoeken en implementeren van trends op het gebied van marketing en communicatie binnen de recreatiebranche;

Wat wij vragen

  • Je beschikt over een afgeronde mbo of hbo-opleiding (bij voorkeur in de richting: communicatie, commerciële economie of marketing);
  • Je bent digitaal goed onderlegd (MS Office) en hebt daarnaast ervaring met CMS systemen en Social Media.
  • Je hebt kennis van Google Analytics en Google Ads
  • Kennis van Adobe Creative Cloud (inDesign en Photoshop) is een pre.
  • Je bent in staat om strategisch mee te denken en je aanpak is gestructureerd;
  • Je ziet overal kansen, gaat proactief te werk en deelt graag je kennis met collega’s;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels, Duits is een pré

Wat bieden wij jou?

We bieden je een opmerkelijke uitdagende baan, waarbij je deel uitmaakt van een enthousiast team.

Je krijgt veel vrijheid in het aandragen en implementeren van nieuwe ideeën om de (online) marketing naar een nog hoger niveau te brengen. De werkomgeving is dynamisch en collega’s van alle afdelingen helpen elkaar waar en wanneer het nodig is. Je functie is een combinatie voor 2 verschillende merken met elk een eigen doelgroep. Hierdoor is er aan afwisseling en uitdaging geen gebrek!

  • Een uitstekend marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden (CAO verblijfsrecreatie)
  • Een uitdagende baan voor 24 uur per week (uren en werkdagen in overleg)

Solliciteer direct!

Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar Jack Stoffels, Algemeen Manager via e-mail jstoffels@ruiterplaat.nl

Wil je meer informatie over de vacature dan kun je ook bellen via 0113-371866.

 

SPONTANE SOLICITATIE

Verras ons en laat ons weten waarom jij dé perfecte kandidaat bent om samen met ons de Z'AND beleving nog beter te maken. Wij zijn altijd benieuwd om mensen met de juiste mindset en werkethiek te leren kennen. Denk jij dat je het verschil kan maken?Stuur dan je CV en motivatie naar Jack Stoffels, Algemeen Manager via e-mail jstoffels@ruiterplaat.nl.