Ruiterplaat Vakanties B.V. en Z’ANDvillas B.V. verhuren vakantiewoningen, appartementen en luxe vakantievilla’s op 5***** niveau aan de Zeeuwse kust. We geloven dat kwaliteit, authenticiteit en een persoonlijke service de sleutelelementen vormen van een fijn verblijf.  

 

Housekeeper

We zijn op zoek naar een enthousiaste en secure medewerker housekeeping die er voor zorgt dat de accommodatie pico bello is schoongemaakt en op tijd klaar staat zodat onze gasten van hun welverdiende vakantie kunnen gaan genieten. Je werkt vanuit ons kantoor in Kamperland en/of op park De Groote Duynen net buiten Kamperland. 

Jij zorgt voor een zorgeloze start van het luxe verblijf van onze gasten. De vakantie begint zodra ze binnenstappen in een heerlijk schone vakantievilla! Ben je een aanpakker en hou je ervan om alles tip top in orde te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Wat ga je doen?
In afwisselende teams van fijne collega’s ben je verantwoordelijk voor de schoonmaak van luxe vakantiehuizen van Ruiterplaat Vakanties en ons luxe label Z’ANDvillas. De vakantiehuizen liggen op het park De Groote Duynen en andere parken rondom Kamperland. Je start je werkdag tussen 8.30 en 9.30 uur (werktijden zijn bespreekbaar) met een korte instructie om vervolgens aan de slag te gaan. Je zorgt ervoor dat de vakantievilla’s weer piekfijn in orde zijn voor de volgende gasten. Je werkdag eindigt meestal rond 15.00 uur. 
 

Wat breng jij?
Je houdt van schoonmaken en je hebt bij voorkeur enige ervaring. Je hebt een positieve en flexibele instelling en je bent gastgericht. Je kunt zelfstandig werken, maar je vindt het ook prettig om met collega’s samen te werken. Je bent voornamelijk inzetbaar op maandag en vrijdag en in de zomermaanden eventueel ook op zaterdag. Andere dagen zijn in overleg. Je beschikt bij voorkeur over eigen vervoer, maar dit is niet noodzakelijk. 
 

Wat bieden wij?

Bovengemiddeld marktconform salaris behorende bij de CAO recreatie;
•    Werktijden in overleg tussen 8 en 16 uur; 
•    Goede reiskosten vergoeding;
•    Elke zondag vrij;
•    Werken in een team met gemotiveerde, gezellige en behulpzame collega's;
•    Een levendige werkomgeving, waarbinnen altijd iets te doen is;
•    Een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar doorgroeikansen liggen; 
•    We vergeten je niet met je verjaardag en organiseren een leuk personeelsuitje;
 

Word jij mijn nieuwe collega?
“Ik werk sinds 2016 bij Ruiterplaat Vakanties. Het leuke van mijn werk is dat we in gezellige teams werken. Samen zorgen we ervoor dat we de vakantiewoningen op verschillende parken rondom Kamperland, weer pico bello schoonmaken voor de nieuwe gasten. Het werk is afwisselend en altijd uitdagend! Wie weet tot binnenkort!” Mappy

Interesse?
Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar jstoffels@ruiterplaat.nl.
 

Teamleader Housekeeping

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en secure Teamleider/controleur die er voor zorgt dat de accommodatie pico bello is schoongemaakt en op tijd klaar staat zodat onze gasten van hun welverdiende vakantie kunnen gaan genieten. Je werkt vanuit ons kantoor in Kamperland en/of op park De Groote Duynen net buiten Kamperland.

Wat ga je doen?

Aansturen van verschillende teams medewerkers die de villas schoonmaken. Dit doe je onder toezicht van de Manager Housekeeping. Verder heb je nog een aantal collega teamleiders. Tevens komt het voor dat jezelf schoonmaakwerkzaamheden verricht als het nodig is en in de laagseizoensperiode.

Dit doe je door:

  • te coachen en motiveren;
  • het bewaken en controleren van de schoonmaakwerkzaamheden en methodiek;
  • zorg te dragen voor de controle van de inventaris van de villas en voor reparatie, vervanging en aanvulling;
  • zorg te dragen voor een optimale gastbenadering;
  • zorg te dragen voor de controle en opslag van het linnen en badgoed;
  • zorg te dragen voor ordelijke werkruimtes en materialen;
  • mee te werken waar nodig.

Wie zoeken wij?

De Teamleider Schoonmaak is een people manager. Je staat tussen jouw mensen, werkt waar nodig mee, maar weet ze ook duidelijk aan te spreken op de kwaliteit en tempo van hun werk. Je hebt een gevoel voor netheid en service en stelt als zodanig een uitvoerend voorbeeld voor het team. 

Competenties:

Goede communicatieve vaardigheden, flexibel, hulpvaardig, gast- en kwaliteitsgericht, efficiënte en effectieve werkmethode , representatief en stressbestendig.

Jij;

  • hebt ervaring in een leidinggevende functie en in de schoonmaak;
  • bent beschikbaar voor 20 tot 30 uur in de week
  • hebt kennis van Microsoft Word en Excel
  • kan je zowel in woord als geschrift uitdrukken in het Nederlands
  • hebt affiniteit met de hotel en/of recreatiebranche;

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een boven gemiddeld marktconform salaris behorend bij de CAO recreatie;
  • Uren vallen tussen 8 en 17 en zijn in overleg af te stemmen;
  • Goede reiskosten vergoeding;
  • Elke zondag vrij;
  • Werken in een team met gemotiveerde, gezellige en behulpzame collega's;
  • Een levendige werkomgeving, waarbinnen altijd iets te doen is;
  • Een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar doorgroeikansen liggen;
  • We vergeten je niet met je verjaardag en organiseren een leuk personeelsuitje;

Interesse?

Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar jstoffels@ruiterplaat.nl.

Assistent Housekeeping Manager

We zijn op zoek naar een enthousiaste en secure Assistent Manager Housekeeping die er voor zorgt dat de accommodatie pico bello is schoongemaakt en op tijd klaar staat zodat onze gasten van hun welverdiende vakantie kunnen gaan genieten. Je werkt vanuit ons kantoor in Kamperland en/of op park De Groote Duynen net buiten Kamperland.

Wat ga je doen?

Aansturen van een team controleurs die de schoonmaak medewerkers aansturen. Dit doe je onder toezicht van de Manager Housekeeping.

Je bent medeverantwoordelijk voor en dit doe je door:

  • te coachen en motiveren;
  • het bewaken en controleren van de schoonmaakwerkzaamheden en methodiek;
  • het maken van de schoonmaakplanning;
  • zorg te dragen voor de controle van de inventaris van de villas en voor reparatie, vervanging en aanvulling;
  • te zorgen voor een optimale gastbenadering;
  • controle en opslag van het linnen en badgoed;
  • het ordelijke houden van werkruimtes;
  • het bestellen van schoonmaakmiddelen en materialen;
  • controle op orde en netheid van transport en vervoermiddelen;

Wie zoeken wij?

De Assistent Housekeeping Manager is een people manager. Je staat tussen jouw mensen, houd het overzicht en neemt de juiste beslissingen om voortgang van de werkzaamheden te waarborgen. Je stuurt ze in hun gedrag en weet ze ook duidelijk aan te spreken op de kwaliteit en tempo van hun werk. Je hebt een gevoel voor netheid en service en stelt als zodanig een uitvoerend voorbeeld voor het team. 

Competenties:

Goede communicatieve vaardigheden, flexibel, , verantwoordelijk, hulpvaardig, gast- en kwaliteitsgericht, efficiënte en effectieve werkmethode , representatief, stressbestendig, oplossingsgericht, ontwikkelingsgericht.

Jij;

  • hebt ervaring in een leidinggevende functie en in de schoonmaak;
  • bent beschikbaar voor minimaal 32 uur in de week
  • hebt kennis van Microsoft Word en Excel
  • kan je zowel in woord als geschrift uitdrukken in het Nederlands
  • hebt affiniteit met schoonmaak in de hotel- en/of recreatiebranche;

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een boven gemiddeld marktconform salaris behorend bij de CAO recreatie;
  • Uren vallen tussen 8 en 17 en zijn in overleg af te stemmen;
  • Goede reiskosten vergoeding;
  • Elke zondag vrij;
  • Werken in een team met gemotiveerde, gezellige en behulpzame collega's;
  • Een levendige werkomgeving, waarbinnen altijd iets te doen is;
  • Een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar doorgroeikansen liggen;
  • We vergeten je niet met je verjaardag en organiseren een leuk personeelsuitje;

Interesse?

Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar jstoffels@ruiterplaat.nl.

Technisch beheerder

Ben jij technisch onderlegd, heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel en hou je van een afwisselende en  dynamische werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als technisch beheerder ben je verantwoordelijk voor een breed, afwisselend scala aan werkzaamheden en taakgebieden op een luxe vakantiepark. Je bent verantwoordelijk voor de algehele uitstraling van het park en de luxe villa’s die wij verhuren.

Je houdt toezicht op de infrastructuur, voorzieningen, villa’s, algemeen groen en afvalstromen. Je verricht periodieke controles en coördineert de structurele onderhoudswerkzaamheden. Je neemt gepaste maatregelen bij calamiteiten en je bent verantwoordelijk voor het (laten) oplossen van acute storingen van voorzieningen op het park en in de villa’s. Kleine storingen en defecten kun je zelf verhelpen en je vindt het leuk om een uitstekende service aan de gasten te verlenen.

Je werkt actief mee in de dagelijkse operatie van de organisatie, overlegt met de Front Office medewerkers en  zorgt voor de aansturing van samenwerkende (technische) partijen. Daarnaast vervul je enkele administratieve taken, zoals het opstellen van planningen, werkbrieven en het bijwerken van interne logboeken. Het onderhouden van contacten met leveranciers en het opvragen van offertes behoort tevens tot je taken.

Daarnaast ben jij buiten kantoor uren het aanspreekpunt voor onze gasten als er bv. noodgevallen zijn, accute storingen of andere opmerkingen en bereikbaar via een noodnummer.

Wat verwachten wij van je?

  • Je bent in algemene zin technisch onderlegd (technische opleiding is een pré);
  • Flexibiliteit op het gebied van werktijden, geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Minimaal MBO Niveau 4 werk- en denkniveau (of vergelijkbaar);
  • Communicatief vaardig in Nederlands en Duits. Engels is een pré;
  • Rijbewijs B;
  • BHV diploma (eventueel later te behalen);
  • Je denkt vooruit, voorziet knelpunten en onderneemt actie;
  • Je bakent zaken af in benodigde tijd, middelen en mensen;
  • Je denkt pro-actief mee om de organisatie te verbeteren;
  • Je bent representatief en gastgericht.

Wat bieden we je?

  • Een zeer afwisselende functie (24- 38 uur)
  • Ook op ZZP basis mogelijk.
  • Een goed salaris o.b.v. kwaliteiten en takenpakket
  • Taken zijn in overleg uit te breiden
  • Een zeer afwisselende functie met veel ruimte tot zelfontwikkeling
  • Een leuke werkplek in een dynamische werkomgeving.

Interesse?

Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar jstoffels@ruiterplaat.nl.

Stagiair Front Office

We zijn op zoek naar een enthousiaste en representatieve Front Office stagiaire (m/v). Je loopt stage op ons kantoor in Kamperland of op park De Groote Duynen net buiten Kamperland.

Wat ga je doen? 

Heel veel leren natuurlijk!

Jij verzorgt onze gasten van het eerste contact tot na het afscheid. Je zorgt ervoor dat het aan niets ontbreekt tijdens het verblijf en hun vakantie onvergetelijk wordt! Met jouw sterke communicatieve vaardigheden sta je onze gasten uit binnen- en buitenland op gastvrije wijze te woord. Je beantwoordt alle vragen voor- tijdens en na het verblijf. Je ontvangt de gasten aan de receptie, maar zij weten ons ook telefonisch te vinden of per e-mail, chat of via social media.

Je weet storingen tijdens het verblijf van de gasten op te lossen in samenwerking met je collega’s van de huishouding, technische dienst of externe partijen. Daarnaast zorg je voor een goede follow up en administratieve verwerking. Samen met jouw positieve houding verandert elk mogelijk probleem in een glimlach bij de gast.

Je werkt in teamverband, maar je kunt ook goed zelfstandig werken. Samen met je Front Office collega’s zorg je dagelijks voor een optimale service en gastbeleving. Daarnaast ondersteun je waar nodig collega’s van andere afdelingen, zoals Administratie, Sales en Marketing.

Wat vragen wij van jou?

Je bent representatief en hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en kun je je in het Duits goed verstaanbaar maken. Je hebt een resultaat-, kwaliteits-, service- en commercieel gerichte instelling en bent stressbestendig. Bij voorkeur beschik je over eigen vervoer.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Goede stagevergoeding conform de CAO recreatie;
  • Goede reiskosten vergoeding;
  • Elke zondag vrij;
  • Werken in een team met gemotiveerde, gezellige en behulpzame collega's;
  • Een afwisselende stage met veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een organisatie die volop in ontwikkeling is;
  • We vergeten je niet met je verjaardag en organiseren een leuk personeelsuitje.

Interesse?

Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar jstoffels@ruiterplaat.nl.

Medewerker Marketing

Wij zijn een groeiende organisatie en op zoek naar een creatieve marketing specialist die onze doelgroepen weet te raken met de juiste content. De functie is beschikbaar voor 24 uur per week. Wil jij graag je passie en ervaring voor het (digital) marketing vak verder bij ons uitbouwen? Solliciteer dan direct op deze toffe baan in een dynamische werkomgeving.

Wat ga je doen?

Jij zorgt dat alle online en offline uitingen in lijn liggen met de opgestelde marketingdoelen. Je zet je creativiteit in om de beste content te leveren, je hebt dus oog voor trends en bent een conceptmatige denker.

Verder is het jouw doel om de (online) marketing naar een hoger niveau te tillen en dit doe je niet alleen. Ondanks jouw zelfstandige functie, werk je samen met je marketing manager.

Welke taken behoren tot je dagelijkse werkzaamheden?

  • Het bewaken van de kwaliteit en de consistente merkuitstraling;
  • Monitoren en analyseren van het succes van marketingcampagnes (offline en online)
  • Optimaliseren en bijhouden van de websites (SEO)
  • Het schrijven van commerciële teksten voor onze websites, social media kanalen en nieuwsbrieven Het onderhouden van de social media kanalen en volgen van de laatste trends (Facebook, Instagram, Linkedin en Pinterest);
  • Opstellen en bijhouden van marketingkalenders;
  • Het beheren van de drukwerkvoorraad en het vormgeven van drukwerk.
  • Het onderzoeken en implementeren van trends op het gebied van marketing en communicatie binnen de recreatiebranche;

Wat wij vragen

  • Je beschikt over een afgeronde mbo of hbo-opleiding (bij voorkeur in de richting: communicatie, commerciële economie of marketing);
  • Je bent digitaal goed onderlegd (MS Office) en hebt daarnaast ervaring met CMS systemen en Social Media.
  • Je hebt kennis van Google Analytics en Google Ads
  • Kennis van Adobe Creative Cloud (inDesign en Photoshop) is een pre.
  • Je bent in staat om strategisch mee te denken en je aanpak is gestructureerd;
  • Je ziet overal kansen, gaat proactief te werk en deelt graag je kennis met collega’s;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels, Duits is een pré

Wat bieden wij jou?

We bieden je een opmerkelijke uitdagende baan, waarbij je deel uitmaakt van een enthousiast team.

Je krijgt veel vrijheid in het aandragen en implementeren van nieuwe ideeën om de (online) marketing naar een nog hoger niveau te brengen. De werkomgeving is dynamisch en collega’s van alle afdelingen helpen elkaar waar en wanneer het nodig is. Je functie is een combinatie voor 2 verschillende merken met elk een eigen doelgroep. Hierdoor is er aan afwisseling en uitdaging geen gebrek!

  • Een uitstekend marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden (CAO verblijfsrecreatie)
  • Een uitdagende baan voor 24 uur per week (uren en werkdagen in overleg)

Solliciteer direct!

Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar Jack Stoffels, Algemeen Manager via e-mail jstoffels@ruiterplaat.nl

Wil je meer informatie over de vacature dan kun je ook bellen via 0113-371866.

Financieel medewerker/controller

Wij zijn op zoek naar een Financieel medewerker/controller. Wil jij onze financiële administratie naar een hoger niveau tillen en de financiën op een goede manier stroomlijnen? Een uitdagende baan waarin je alle ruimte krijgt om te ontwikkelen en je een bijdrage kunt leveren aan de verdere professionalisering van onze groeiende organisatie.  De functie is beschikbaar voor 24 tot 30 uur per week. We werken vanuit ons kantoor in Kamperland en het kantoor op park De Groote Duynen net buiten Kamperland. 

 

Wat ga je doen? 

Als financieel medewerker/controller ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van Ruiterplaat Vakanties B.V en Zandvillas B.V. Je optimaliseert de geautomatiseerde financiële administratie, boekt de journaalposten, maakt de huurafrekeningen, bewaakt de budgetten en draagt adviezen aan. Vanuit deze rol heb je intensief contact met het management. Je bent in staat zelfstandig analyses te maken en je adviseert het management ten aanzien van verbeteringen. We verwachten dat je een aantal een aantal verbeterprojecten zelfstandig oppakt en doorvoert. Je komt te werken in een enthousiast en professioneel team, waarin je nauw samenwerkt met de administratief medewerker, die het debiteuren- en crediteurenbeheer en het boeken van de banken verzorgt. 

 

Tot je werkzaamheden behoren onder meer:  

  • Het beheren van tussenrekeningen en grootboekrekeningen; 
  • Het verwerken van boekingsstukken;  
  • Het opstellen van huurafrekeningen met eigenaren;  
  • Het controleren en bewaken van de debiteuren- en crediteurenadministratie;  
  • Het optimaliseren van de geautomatiseerde financiële administratie; 
  • Het controleren op de aansluiting van omzetten en cijfers in het reserveringssysteem; 
  • Het opstellen van management rapportages;  
  • Het assisteren bij het opstellen van de jaarlijkse budgetten en het bewaken van de budgetten;  
  • Het maandelijks opstellen van de aangifte omzetbelasting; 
  • Het jaarlijks opstellen van de aangifte toeristenbelasting;  
  • Het ondersteunen bij kwartaal- en/of jaarafsluitingen 

 

Wat verwachten we van jou? 

  • HBO werk- en denkniveau met een opleiding in de richting van Bedrijfseconomie, Bedrijfskunde, SPD Bedrijfsadministratie of vergelijkbaar; 
  • Je bent accuraat en organisatorisch sterk;  
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring; bij voorkeur opgedaan binnen het MKB; 
  • Ervaring met Exact Online;  
  • Goede kennis van en ervaring met MS Office Excel;  
  • Goede kennis van de Nederlandse en bij voorkeur ook van de Duitse taal;  

 

Wat bieden wij jou? 

  • Een uitstekend marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden (cao verblijfsrecreatie) 
  • Een uitdagende baan voor 24 tot 30 uur per week 
  • Deels thuis werken behoort tot de mogelijkheden
  • Leuke collega’s en een dynamische werkomgeving 

 

Solliciteer direct! 

Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar Jack Stoffels, Algemeen Manager via e-mail jstoffels@ruiterplaat.nl.  

Wil je meer informatie over de vacature dan kun je ook bellen via 0113-371866.  

(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)

 

SPONTANE SOLICITATIE

Verras ons en laat ons weten waarom jij dé perfecte kandidaat bent om samen met ons de Z'AND beleving nog beter te maken. Wij zijn altijd benieuwd om mensen met de juiste mindset en werkethiek te leren kennen. Denk jij dat je het verschil kan maken?Stuur dan je CV en motivatie naar Jack Stoffels, Algemeen Manager via e-mail jstoffels@ruiterplaat.nl. 

SOLICITEER DIRECT